top of page

om mig

Portræt.png

Om patrick
Ørestad handyman 

Mit navn er Patrick. Hvilket også fremgår af mit arbejdstøj. Det gør det, fordi jeg ønsker, at det skal være en personlig oplevelse at have mig på besøg, i modsætning til blot at have en anonym håndværker forbi. ​

Jeg er meget ydmyg når jeg besøger folk, hvorfor jeg for eksempel altid tager mine sko af inden jeg træder indenfor og jeg giver mig tid til at lytte på hvad folk ønsker.

Jeg ønsker at kombinere en meget personlig oplevelse af mit besøg, med en meget professionel tilgang til mit arbejde. Jeg måler grundigt op med laser, for at få millimeter præcis ophængning og jeg medbringer selv plugs og skruer - inkluderet i prisen -, så jeg sikrer at kvaliteten er i top. 

Som familiefar inkluderer jeg gerne dine børn i arbejdsprocessen og som designer kommer jeg gerne med forslag til indretning m.v. 

Jeg glæder mig til at besøge dig.

Patrick Fritz

Ørestad Handyman

Vision
Ørestad handyman 

Med Ørestad Handyman ønskede jeg at skabe en helt ny oplevelse af "håndværkeren".

Jeg hørte desværre mange historier om dårlige oplevelser med håndværkere, som enten kom for sent eller aldrig dukkede op. Historier om håndværkere, som dukkede uforberedte op, for derefter at bruge timer på at hente materialer eller værktøj. Timer som folk derefter fik lov at betale for. Jeg hørte også meget om, at folk følte priserne var meget u-tranparente, da der både blev pålagt transport, parkering, materialer osv. Og så har alle nok prøvet at skulle vente derhjemme en hel dag, på at håndværkeren dukker op. Dét ønskede jeg at gøre op med.

Alle disse historier og oplevelser har jeg derfor brugt til at skabe et helt nyt håndværkerkoncept, med fokus på den gode oplevelse:

  • Transparant og overskuelig prisstruktur, uden overraskende ekstraomkostninger.

  • Mulighed for booking af specifik tid, gør det unødvendigt at spilde en hel dag på at vente på "håndværkeren".

  • Pålidelighed er en kærneværdi og du kan derfor altid regne med at jeg dukker op. Skulle der imod forventning opstå forsinkelser, får du selvfølgelig besked.

  • Den personlige oplevelse er en del af pakken og jeg møder altid op med et smil og åbent sind.

bottom of page